dimecres, 20 de maig del 2020

Tornem al hort urbà

Feia molt temps que no posava res al bloc.
No tenia novetats ja que més o menys tot era el mateix.
Aquest any després de fer anys que no feia res al hort urbà, ja que em dedicava més al hort normal, he d'explicar una novetat.
La terra dels testos de casa no funcionava, ni comprant nova, ni barrejant-la amb abono de cuc, ni posant abono líquid, no sortien ni males herbes i tot el que plantava es moria, pel que se'm va ocorre fer servir algun test de compost, de tant en tant dels tomàquets, prunes, pomes, i altres verdures que preparava per menjar, les pells les tallava petites, i les posava barrejades amb la terra del test, i el regava. al cap del temps, vaig veure que hi sortia alguna planta, vaig deixar a veure que era, algunes eren herbes que les vaig treure i altres eren tomaqueres, havien nascut de les llavors barrejades amb pells que havia posat com a compost.
vaig deixar que surtis i quan varen tenir la mida suficient vaig trasplantar-les, ara la més gran ja te uns 9 tomaquets i tres més tenen flor.
Ha tornat a renàixer el meu hort urbà.


Ah! també m'ha sortit una pebrotera, a veure si dona fruit.