divendres, 17 de juny de 2011

Transgènics, E. Coli. Mike Adams

No sé que pot tenir de veritat o no, però com he llegit això ho resumeixo per si pot interessar.

Mike Adams parla de la bactèria “E.Coli” com:
Una bactèria que ha estat tractada per ser resistent als antibiòtics. I diu que ha estat dirigit la seva procedència cap Espanya perquè és aquí on hi ha més resistència a acceptar els vegetals transgènics. També diu que vol obtenir un temor als vegetals frescos, perquè les persones es vegin obligades a consumir vegetals processats.
Diu que això fa que es pugui controlar millor i fins es pugui anar aconseguint unes malalties que donen guany a les industries farmacèutiques.
Poso literalment un paràgraf traduït al castellà per Arkantos Klan.

“En Estados Unidos hace poco se lidió con el mismo asunto, impulsando el “Acta de Seguridad y Modernización de Alimentos”, la cual en esencia prohibió las pequeñas cosechas orgánicas en granjas familiares a menos que éstas le lamieran las botas a los reguladores de la FDA. Cuando la gente está asustada, en este caso con bacterias mortales en la comida que consumen, no es algo difícil hacerla aceptar casi cualquier regulación tiránica. Todo lo que se necesita son unas cuántas líneas de texto enviadas a los principales medios de comunicación.
Primero la medicina natural, ahora el suministro de alimentos.
La mayoría recordará que hace poco tiempo la Unión Europea atacó a discreción a las hierbas medicinales y suplementos nutricio... —una prohibición en contra de terapias totalmente naturales que mantienen a la gente saludable y libre de enfermedades. Ahora que esas hierbas y suplementos naturales están prohibidos, el próximo paso parece ser los alimentos frescos. Quizás por los beneficios que una buena dieta vegetariana conlleva.”