dimarts, 9 de febrer del 2010

Plantes d'interior - Plantas de interior




Avui us ensenyaré algunes de les plantes d'interior que tinc a casa:




Costilla de Adan (Monstera deliciosa) la vaig comprar petita i ara ocupa un bon espai, tinc feina per aguantar les branque i les fulles en vertical i que el test no s'aboqui.
Tronc del Brasil (Dracaena fragans), també era petita uns dos pams quan vaig comprarla, ara medeix més d'un metre, tenia por de que es moris, doncs la primavera pasada el tronc va pudrir-se, però vaig canviar la terra i la vaig enterrar fins les branques secundàries, semble que li ha anat bé, ara té dos troncs i sembla que s'ha revifat.

Hoy os enseño algunas de las plantas que tengo en el interior de casa:
Costilla de Adan (Monstera deliciosa) la compré pequeña y ahora ocupa un gran espacio, el trabajo lo tengo para aguantar las ramas y hojas de forma vertical y conseguir que la maceta no se vuelque.
Tronco del Brasil (Dracena fragans) también la compré que media unos dos palmos y ahora mide más de un metro, en la primavera pasada, se pudrió el tronco principal, le canvié la tierra y la enterré hasta unos dos centímetros de las dos ramas secundarias, y parece que le ha ido bien pue eta ermoa y va creciendo.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Imma: precioses!
sempre m'agradat la costilla d'adam. Per curiositat, quan de temps la tens?
beset!

Imma Cauhé ha dit...

No recordo bé però potser uns 5 anys. O potser 6 passa el temps tan ràpid, tenia sols 5 o 6 fulles. Ara n'etan creixen dues.
Ah! els dos anònimsdel teu blog era jo que no em va quedar el nom.

Yolanda ha dit...

Imma tienes las plantas muy bonitas. Se nota que las cuidas y las mimas. Un abrazo.

Anònim ha dit...

Ok Imma, gracies! a continuar en la bona marxa q dus!
beset!